Iskolai szervezetfejlesztés: van-e létjogosultsága?

A növekedésért

„A hazai és a nemzetközi szakirodalom kevés olyan forrást nyújt, amely segítené az iskolák szervezeti fejlesztését. A kutatások, vizsgálatok és elméleti alapvetések többsége megreked az iskolai kultúra értelmezésénél, vagy a kultúra összetevőinek elemzésénél. De még nagyobb gond, hogy a fellelhető publikációkban, könyvekben rejlő tudás nehezen tud az iskolák hétköznapjaiban érvényesülni, pedig a szervezeti kérdések az iskolákban ugyanolyan fontosak, mint más szektorokban.”

Öt iskolában végeztünk szervezetfejlesztési folyamatot 2020-ban, melynek tapasztalatairól, hatásairól, eredményeiről az iskolák vezetőivel és a fejlesztést végző szakemberekkel közösen számolunk be az alábbi tanulmányban:

A szervezetfejlesztés műhelymunkákra történő jelentkezésről bővebb információ: nagy.ilona@jezsuita.hu e-mail címen kérhető.

Kiemelt kép: Nagy Panna_Hajdúdorogi Móra Ferenc Általános Iskola és AMI

Frissítve: 2021. szeptember 01.