Konfliktuskezelési módszerek az iskolában: mediáció és jóvátétel.
Célunk, hogy a résztvevő pedagógusok képesek legyenek azonosítani azokat a szerepeket, attitűdöket, stílusokat és konfliktuskezelési stratégiákat, amelyekbe egy-egy konfliktus során tanárok és diákok kerülhetnek, a résztvevők képesek legyenek alkalmazni a mediáció szemléletét és módszerét iskolai konfliktusos helyzetek kezelése során. Továbá a résztvevők ismerjék meg a jóvátételi (resztoratív) eljárás szemléletét és a jóvátételi esetkonferencia módszerét, és alkalmazni tudják az iskolai konfliktusos helyzetek kezelése során, a résztvevők az iskolai szervezeti együttműködés során alkalmazni tudják az esetmegbeszélés módszerét a hatékony tudásmegosztás érdekében.
Több mint 15 intézményben vezettünk már műhelymunkát ebben a témában mielőtt megkértük és megkaptuk az akkreditációt erre a képzésünkre. Örömmel folytatjuk szolgálatunkat.
Akkreditált pedagógus továbbképzés alapítási engedély száma: PED/608-12/2021
Felnőttképző nyilvántartásba vételi száma: B/2020/008870
Kiknek szól a képzés? | Egy nevelőtestülethez tartozó tanító és tanárok részére |
Mit nyújt? | Tanúsítvány |
Hol szervezzük? | A jelentkező intézmény által választott helyszínen |
Mennyi időben? | 30 óra |
Hány főnek? | minimum 6 fő – maximum 16 fő |
Kik tartják? | Liska Márton, Nagy Ilona, Prihoda Gábor |
Mikor indul? | 2022 januárjától |
Mennyibe kerül? | 960.000 Ft/intézmény a részvételi aránytól függetlenül |